آموزش
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی

پیمان رحمانی؛ مسعود ذوفی؛ هانیه دواتگری اصل

دوره 11، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 357-393

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.66461.680

چکیده
  این پژوهش به بررسی نگرش زبان آموزان ایرانی دختر و پسر نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی در سطح مقدماتی زبان انگلیسی می‌پردازد. همچنین، این تحقیق با هدف بررسی تفاوت‌های جنسیتی در نگرش آنها نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی انجام گردید. برای انجام این کار، این مطالعه از روش تلفیقی-متوالی-اکتشافی که شامل مراحل ...  بیشتر